{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درخواستی از باجی

درخواستی از باجی
دو پست بعدی هم از باجی هست
دیدگاه ها (۴)

خب‌من باز باجی دیدم افسرده شدم🐈👍🏻......

هیچ حس خوبی به صدایی که رو ادیت گذاشتن ندارم🐈💔

سخنی ندارم والا...پس سکوت👍🏻✨️

دنکی=زنیتسو🐈👍🏻...نمیدونم از تو کجام در اوردم ولی خب

درخواستی باجی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط