{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

# رفیق

# رفیق
تموم دنیام بودی با تو ارامش داشتم ولی لیاقت نداشتی قبول کن ریدی تو رفاقتمون🖤🥀
دیدگاه ها (۲۳)

بی کسی هم عالمی داره🖤🥀

عنتراااااااا❤😘

حق چرا این در بی صاحابو نمیبندین😔😫

ناموصن حق😔😂😂

لیاقت نداشتی عزیزم 😁🤙به عشق رئال فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط