{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگم واسه روزایی ک رفته:(💔🙂

دلتنگم واسه روزایی ک رفته:(💔🙂
دیدگاه ها (۲)

شدم ادمی ک دیگه منتظر فردا نیست🖐💔

هنوز همون دلبریا...ولی دلبر یکی دیگه... دلبرش:(💔

ببخشید اگه همیشه افسردم:(💔

ما بچه پایینیم عشق و عاشقی مال ما نی:(💔

اونجا ک مولانا میگه: ‌ ‌ 'دلتنگم و دیدار تو درمان من است'️

دلم برای روزایی ک پست میزاشتم لایک میخورد تنگ شده بوددددد🫠🎀

من واسه چشمات دلتنگم ...🖤@clip_love550 #دلتنگی #غمگین #تنها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط