{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درونم جنگه،بین منی ک خیلی اهمیت میده و منی ک سعی میکنه اه

درونم جنگه،بین منی ک خیلی اهمیت میده و منی ک سعی میکنه اهمیت نده.
دیدگاه ها (۰)

تو هر جهنمی تو برام فرشته ای

نبودنت غم افزاست

حقیقت تلخه ، اما باعث میشه از خواب بیدار شی ..!

ازینا

چجور دوست پسری براتون میشن

-اوه.. ولی چه کار دوست داشتنی ایه واقعا🛐💕کارهای کوچیکی که اه...

یه کاوریست بگو که به فن هاش اهمیت میدهولی کسی بهش اهمیت نمید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط