{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی از کاپشنهای که به مردم زلزله زده اهدا شده دیدن سنگینه

یکی از کاپشنهای که به مردم زلزله زده اهدا شده دیدن سنگینه و با این صحنه مواجه شدن
دیدگاه ها (۰)

اومدم چابهار ۲۴ ساعت تو راه بودم جاتون خالی از تهران تا اینج...

با این صحنه مواجه شدم..

فکر کن یکی در خونتو زده بعد میری ببینی کیه با این صحنه روبرو...

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط