{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یجوری به تنهاییم معتاد شدم که هیچ کمپی نمیتونه ترکم بده..

یجوری به تنهاییم معتاد شدم که هیچ کمپی نمیتونه ترکم بده...
دیدگاه ها (۰)

ما خوب نیستیم، بدترمون نکنین...!

حرف مردم رو بیخیالاونا حتی به هوای بارونی هم میگن خراب :)

من اصلا جایی ندارم که جای خالیم بخواد حس بشه!

ساز زندگیه ما رو درد کوک شده!

و من معتاد او شدم...

چقدر تنهاییم کسی هم نیست ما رو دلداری بده

فکر کنم معتاد TV girl شدم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط