{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چالش گااامبااارههههه🙃❤️‍🩹

چالش گااامبااارههههه🙃❤️‍🩹



#انیمه
#گامباره
دیدگاه ها (۲)

من تو BTSبایس ندارم چون......

دهه هشتادیا کجایین..؟؟ 😉#دهه #دهه_هشتادی

فقط یه ارمی میتونه این کلیپ رو درک کنه... 🙂😂درک کردی😂🙂#سمممم...

وقتی میگن بیا نذری رو هم بزن و...... 😂😂#میم#سممممم#بی_تی_اس ...

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

عاشق گامباره گامباره هستم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط