{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیشکی دوستت نداره این یه واقعیت :)

هیشکی دوستت نداره این یه واقعیت :)
دیدگاه ها (۰)

پارانویا....

عااااممممم

وایی عاشق اهنگشم

دل هیشکی مثل من غم نداره.....

دیگه کسی رو نمیشه جدی گرفت.کسی اونقدر واقعی نیست که بوی موند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط