{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منی که همش رو دیدم ....

منی که همش رو دیدم ....
دیدگاه ها (۱۷)

آهنگی متفاوت از لیسا:

دلم براشون تنگ شد😭😭فکر کنم ۴ سال پیش سریالشون رو دیدم ...سری...

بانو...سریال اولی : روباه نه دم فصل ۲سریال دومی : پنت هاوس

کسی متوجه این تیکه شده بود ؟سریال : وینچنزو

فکر کنم همش دیدم آخه خیلی سری بود ولی همش آشنا بود

و منی که فقط مشکیشو دیدم...🍃

وایییی خدااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط