{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من حالم خوب نی..

دیدگاه ها (۰)

هنوزم مات نگاش..

بابا من پرپر شدم و من جمم کن..

از ادیتش خوشم اومد.

غرور رو بزار کنار و برگرد..

دیگه فعالیت نمیکنم حالم خوب نیولی سعی میکنم برگردم

حالم خوب نی...دیگه فعالیت نمیکنمیا شایدم برگردم...نمیدونمسعی...

چون حالم خوب نی...شاید چند وقت یا چند ساعت فعالیت نکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط