{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میشه گفت یکی از قشنگترین سکانس ها بود😌🥺

میشه گفت یکی از قشنگترین سکانس ها بود😌🥺
فینال فصل قشنگی بود🥲💋
تا مهر چطوری بدون دستان تحمل کنیم❤️‍🩹

#حماسه #دستان #اسطوره #سریال_ترکیه_ای #اِبرو_شاهین #ادیپ_تپلی #سلیم_بایراکتار #ایپک_کاراپینار #عروس
دیدگاه ها (۱)

یک کار خفن از اِمل جان عزیز#emelijad

#آککیز #حماسه

ولی دوستی این دوتا خیلی قشنگن🥺🌸 #حماسه #دستان #اسطوره #سریال...

#استوری #درخواستی

𖹬iley is in y𖹭ur 𑜅rea 𓈒 ─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ  ꒰ ᩧ  🐆 𑇓 ─ׅ─ׂ─ׅ─ׂ─  𓈒درود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط