{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کمی حق:)

اما من تو خیالاتم زندگی میکنم:)
خیالاتی پر از رویا های شیرین»»»»
مودهههه!؟؟!

لایک!
دیدگاه ها (۱)

اهنگش:)

:))))))))

money money green green:)

وایبش:)))

بعضی وقتا فکر میکنم واقعا تو رویا زندگی میکنم🙃- 𝖨︎𝗻 𝗧𝗁︎𝖾 𝖭𝗮𝗆...

دوست دارم

کاش تو رویا هم زندگی می‌کنیم دم ✨️اخه اونجا اونو دارم○• ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط