تو متعلق به من نیستی ، و من بی آنکه امیدی داشته باشم بیشت
تو متعلق به من نیستی ، و من بی آنکه امیدی داشته باشم بیشتر از همه دوستت خواهم داشت زوجممم 😭
چقدر قشنگه این کلیپ لایک کنید دوستان🌱
چقدر قشنگه این کلیپ لایک کنید دوستان🌱
- ۲.۳k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط