{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لٰا رَفیٖقَ مَنْ لاٰ رَفیٖقَ لَهْ

لٰا رَفیٖقَ مَنْ لاٰ رَفیٖقَ لَهْ
نه رفیق دارم ، نه رفیق کسی ام !
دیدگاه ها (۱)

تو منو نخواستی ولی من همیشه ....پات بودم..‌‌‌‌تو سوسول میخوا...

رفیق برو خودم هواتو دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط