{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پلاکاردعجیب اما.....

پلاکاردعجیب اما.....

آقای پزشکیان؛
اگر۲٠میلیون بشکه نفت
رونداده بودی، الان کنار
مادورو، بودی..
(رئیس جمهور#ونزئولا)

#رئیس_جمهور
دیدگاه ها (۲)

🇮🇷❤️دمِ غیرتتون گرم، شیرمردهای ایران! 👏🇮🇷نتیجه هر چه باشد، ش...

🥀💔😭بمیرم برای دلت #مادر😭💔🥀

سیاسی اجتماعی

آقای پزشکیانرئیس جمهور باید اینجوری باشه ای کاش بودی آقا سید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط