{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به همه گفته ام که من حسین دارم

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
روز ی همه شما کربلا ، یا حسین غریب
دیدگاه ها (۶)

علی : با : حق : و : حق : با : علی : ست ۰

علی در جمع خوبان بهترین است

««« شهید خوشنام »»»

کاش بیایی ، اللهم عجل لولیک الفرج

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط