{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هم روزگاری داشتیم...💔🙂

ما هم روزگاری داشتیم...💔🙂
دیدگاه ها (۰)

عاشقتم،،،لیوه حسوآووم نکو😊عاشقتم دیونه حسابم نکن😊

من چنان درد کشیدم،،که خدا هم بهم ریخت 🥺🖤

کاش تموم شه این قهرا ...!🌱بی آشتی 🥀

باز دلم یادتو افتاد شکست 🥀🥀

روزگاری خلاف ارزوهایم گذشت......

روزی روزگاری دلی شکسته ((((:

ی‌ روزی روزگاری بی....‌.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط