{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چیزیم نیس فقط از درون مُردم... 💔🖤

من چیزیم نیس فقط از درون مُردم... 💔🖤
دیدگاه ها (۱)

منم همین کار، روکردم... 💔😅🤷🏻‍♀️

💔

💔

همیشه که ورق بر نمیگردهبعضی وقتا کتاب بسته میشه... 💔🙂#کارما

‌‌مَن چیزیم نیس :) فَقَط اَز دَرون مُردَم💔🥀‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎...

مردم از درون اما خندیدم چه کسی دانست حالم را 🚶💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط