{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم!!!!!!!!؟؟؟؟

دیدگاه ها (۴)

خدایا تو شاهدی که من فقط اشتباه کردم»!؟

به وقت تنهایی!!!!!!!

۱دقیقه بخند تا ی خرده حالت خوب بشه!؟!؟!

تو ماه شبمی تو تاج سرمی اما.....!!!!!!!

من پارتی رو دوست دارممن بدن تورو دوست دارممن داغیه بدنتو دوس...

مثل شعر عاشقانه خواندنت را دوست دارممهمان قلب من باش ماندنت ...

دوست دارم دوست دارم تا آخر جانم 💝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط