{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

« دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر

دیدگاه ها (۰)

دلتنگیم... ❥🥀

‌بعضی وقتا تقصیر اون نیست!ط زیادی روش حساب باز کردی :)

شاید بتونی قیدشو‌ بزنی ولی چشم دیدنشو‌‌ با کسی دیگه نداری!🖤

- هرگز گول ظاهر زندگی کسی رو نخورین؛چیز های واقعی نمایشی نیس...

دنیا خیلی کثیفه🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط