{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاهنامه خوانی متفاوت😍البته فکر کنم یه جاهاییش با متن شاهن

شاهنامه خوانی متفاوت😍البته فکر کنم یه جاهاییش با متن شاهنامه فرق داره ولی بازم باحاله😍
دیدگاه ها (۴)

یافته هایی از اعماق گالریم😔🎀

من و تو در دنیا کیدراماঞ @park_fm ᵕ̈

همین جوری رندوم🎀

همینجوری رندوم☺اگه یه شخصیت خواستین این ادیت چرت براش درست ک...

تو فکر اینم بازم موهامو رنگ کنم😂

همیشه از کسی ضربه میخوریمکه فکر میکردیماین دیگه با بقیه فرق ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط