{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولییی این سکانس خیلی بد غمگین بود 🥲

دیدگاه ها (۱)

ولی دلم میخواد اینو تجربه کنم:)

هپییی ۱۷۰ شدنمون مبارککک 🥲

حتی تام بعد مرگ جری افسردگس گرفتو ناراحت شد💔🥲

منحرف نباشیم البته یکی نیست به خودم بگع🥲

ولی این سکانس درام خیلی غمگین بود🥺بچه ی ایسفاد رو دزدیدن🤕#ای...

ولییی ایناااا خیلی قشنگننن🥹🌼 #لایک#و#بازنشر#فراموش#نشه❤️ پیج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط