{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره وجود دارن..

دیدگاه ها (۰)

انقدر سخته..

دقیقا

اولین شکت عشقیت رو تجربه کردی..!

من هنوز اعتقاد دارم این ها وجود دارن... 🥹🎀

آدم: تو دل داری؟مترسک: اره!آدم: مگه آدمی؟مترسک: مگه آدما دل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط