خدا بینقص و کامل است، او را دوست داشتن آسان است.
خدا بینقص و کامل است، او را دوست داشتن آسان است.
دشوار آن است که انسان فانی را با خطا و صوابش دوست داشته باشی.
فراموش نکن که انسان هر چیزی را فقط تا آن حد که دوستش دارد، میتواند بشناسد.
پس تا دیگری را حقیقتا در آغوش نکشی، تا آفریده را به خاطر آفریدگار دوست نداشته باشی، نه به قدر کافی ممکن است بدانی، نه به قدر کافی ممکن است دوست داشته باشی.
ای بسا بیدار چشم و خفتهدل
خود چه بیند دیده اهل آب و گل؟
آنک دل بیدار دارد چشم سر
گر بخسپد بر گشايد صد بصر
دشوار آن است که انسان فانی را با خطا و صوابش دوست داشته باشی.
فراموش نکن که انسان هر چیزی را فقط تا آن حد که دوستش دارد، میتواند بشناسد.
پس تا دیگری را حقیقتا در آغوش نکشی، تا آفریده را به خاطر آفریدگار دوست نداشته باشی، نه به قدر کافی ممکن است بدانی، نه به قدر کافی ممکن است دوست داشته باشی.
ای بسا بیدار چشم و خفتهدل
خود چه بیند دیده اهل آب و گل؟
آنک دل بیدار دارد چشم سر
گر بخسپد بر گشايد صد بصر
- ۱.۸k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط