{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می خوام اسم خودمو بزارم

می خوام اسم خودمو بزارم
(آزار دهنده ی آرمی ها)
⁦🕸️⁩🛹🍷
دیدگاه ها (۰)

دلم برات تنگ شده زودی برگرد🥺🖤اصکی ممنوع🚶

نه فقط یه کوشولو ویرانگری😂🔪👍

عنتر من اینجا موفق شدشادی بعد از پیروزیناموسا چطور یادش افتا...

بهت حق میدم بسوزی بچه ک*نی🚬👍⁦⛓️⁩

بچه ها از این به بعد می خوام ادیتای خودمو بزارم بالاش نوشته ...

سلاممی خوام ی رمان بنویسم به اسم《شوالیه و شاهدخت 》

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط