{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای دقیا خودمم وقتی امتحانمو میدم اگر ۰ شده باشم بندری می

وای دقیا خودمم وقتی امتحانمو میدم اگر ۰ شده باشم بندری میزنم😹💃
دیدگاه ها (۶)

وای پاچیدم 😹😹😹

😹😹

وای خیلی خوب😎

😎👊

من خودم وقتی میدم قشنگ فریاد میزنم طرف حال ...🗿

خو یکم دیگ امروز آخرین امتحانمو یعنی دینی رو میدم بعد تابستو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط