{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بعبعی بودی>>>>> ☘️🫀

اگه بعبعی بودی>>>>> ☘️🫀
دیدگاه ها (۰)

سم جدید اوردیم ابروی اسکوید گم رو بردی ( شاعر ناشناس) ☘️🫡🔪

ایم اِ وفادار.... مرداد....

مرداد هستم خوشوقتم🫀

اونی که تا بهش پیام ندی

تو اگه بهار بودی میشدی عید :)🌸اگه نوشیدنی بودی میشدی شامپاین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط