سلام خوب بچه ها همینجوری که بتون باس بگم من زیاد دیگه نمی
سلام خوب بچه ها همینجوری که بتون باس بگم من زیاد دیگه نمیرسم پست بزارم برای مسائل کاریم و هفته ای یه بار پست داریم اما گفتم بتون بگم اگه کامنت هارو تک تک وقت نکردم جواب بدم لایک =لایک فالو=فالو #کلیپ_دپ#کلیپ_دپ