{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من این دوتارو فقط شیپ میکنم

من این دوتارو فقط شیپ میکنم
استریو دختلم دینگ یوشی دامادم🌚🌝
من ۷سال استریو رو میشناسم ولی با سریال این دوتا
مهتاب
بازی عشق در رویای شرقی
عاشق استریو شدم وسیدرامایی شدم
یعنی من براشون میمیرم😢💤🎀
دیدگاه ها (۲۳)

دخملم🎀🌚کوچولوم استریو 💤💥

دخترم استریو 🌚💤میدونید من همیشه همیشه طرفدار استریو هستم ومی...

اینا رو نگاه وای دخملم استریو و آقا هه یو🌚💥

دخترم گوگولیم فداتشم❤💤😀

میکس از یوشی ساخت خودم

میکس از بازی عشق در رویای شرقی ساخت خودم

کپشن مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط