{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخام داستان زندگیمو بگم ...

مخام داستان زندگیمو بگم ...
ب نام خدا ..
دلیل زندگی کردنم رف 🤤💔
دیدگاه ها (۰)

🖤🙂یهویی دلم برات تنگ شد نامرد جنم

کسی چه می‌دونه... شاید ماهم آدم بدیه داستان ی نفریم!

عشقم یادت نعرع هنوز دوست درم آخه من تو رو فراموش میکنم چی فک...

این منم🤣👊🏻شمارو نمد 🤣

بچه ها چند روز پیش برای کاری رفتم تهران دعا دعا کردم نیما رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط