{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز قلبم بابت چیزایی که حقم نبود درد میکنه.

هنوز قلبم بابت چیزایی که حقم نبود درد میکنه.
دیدگاه ها (۰)

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

میدونستم مهم#نیستم ولی دیگه نه اینقد:)🖤

به روم نمیارم اما یه گوشه از قلبم برای تموم چیزایی که حقم نب...

تازگیا ناراحت نمیشم، فقط قلبم درد میکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط