{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا که قسم نخورده...

خدا که قسم نخورده...
تا تهش اینجوری می مونه...
فقط کافیه
#امیدت‌به‌خداباشه...

❤️خدا جونم عاااااااااااشقتممم
❤️خدایا شکرت که هستی و برایمان خدایی می کنی
دیدگاه ها (۲)

پیش این گنبد طلایٺـــــ♡حرف جنٺـــــ♡ هسٺ زشٺمثـل این مانَد ...

خدایا شکرت که هستی و برایمان خدایی میکنی ❤️ خدایا شکرت. باب...

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط