{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

0 بخشنده باش نه گیرنده 0

0 بخشنده باش نه گیرنده 0
دیدگاه ها (۰)

چشام اونو دید دادم بهش گل میخک🌺

به این آدما خود شیرین یا باهوش نمیگن.میگن:لاشی

😎

0 به اونی که دوسش داری بگو که برات مهمه 0

بخشنده باش ثروتمند خواهی شد

تصمیم گیرنده واقعی درواشنگتن

چقدر عبرت ها زیادن😔😔اما....عبرت گیرنده کم است🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط