{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگو چنددد

دیدگاه ها (۱)

نشنیدی هرچی صدات کردم:)

یه بارم من

نگیر ازم خودتو :))

خوبه الکلا به دادم رسید:))

@989059_2213کسننت حرمزاده ادمی نیستم بخوام فحش بدم ولی تو دی...

اونجا که جناب مولانا میگه:  ‏گر هيچ مرا در دل تو،جاست بگو!‏گ...

بگو بگو یا میگی یا ****** خودت میدونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط