{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

YEAH?

YEAH?
#رفیق
دیدگاه ها (۰)

ولی من نمی‌دونم با این حجم از غم باید چکار کنم/:#دپ

IT ISN'T GOOD#دپ

ولی من همه ی خودم و پای تو باختم!#دپ

هیچ چیز(((:#دپ

9 . جنی ایرانی رو میشناسی؟ 🎧✨همونی که معروف ترینه؟        Ye...

Yeah..

yeah

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط