{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ،

خدایا ،
من از تو یک پایان خوب میخام...🌱😍
دیدگاه ها (۱)

ایشالله یه خوبش گیرتون بیاد ایشالله...🤲😍

هیچ چیز تا ابد ماندگار نیست،حتی درد و رنج ...🌱🎶😍

غم زمانه به پایان نمی رسد برخیز به شوق یک نفس تازه در هوای ب...

درد دلتو میدونه....🎶

پایان خوب آندرتیل

حضوری در کار نبود ولی خوب میشد زنگ آخرورزش رو تو حیاط مدرسه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط