{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لِه شُدیم زیرِ آوارِ ناگفتهِ هامون.

لِه شُدیم زیرِ آوارِ ناگفتهِ هامون.
دیدگاه ها (۴)

دیگه جز حال خوبم خند هامم فیک شدن...

نمیدونم چرا اقد کلیپه بهم وایب خوب میده...؟

اره حاجی واقعا من یه درغگویی پیش نیستم اخه همیشه در مورد حال...

بهترین روکا؟نارین فور اوار!فور اوار!فور اوار!اوار!آوار!آوار!...

عاشق گاد اوار هستم با افتخار☠️

هعیییی آه له له له لاسسس له له له آه له له لاسسس🐥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط