{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خاطره تو با ابد قلبم شرمنده مغزمه...

به خاطره تو با ابد قلبم شرمنده مغزمه...
دیدگاه ها (۶)

اونا یی که در موردم شنیدی کمه بیا پیش خودم که از بدی هام بهت...

پسرا صادقانه جواب بدین؟

من حسود نیستم اما... اونو میکشم تیکه تیکش میکنم از دنیا اوم...

مرات

یه گوشه ی قلبم تا ابد تو😊💍:@dghccxxv

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط