{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رپ

جاتو با سگم دیگه پر کردم


#رپفارسی #رپر #ویترین #ویسگون
دیدگاه ها (۲)

بارون

شکستم

سبز

ایران !

هیراد جاکسین داره موزیک مانی رادو میخونه Hiradjakcn

موزیک هیراد جاکسین امام حسین Hiradjakcn

#شایع #یاس #رپفارسی #رپ #ازادی_بیان #ایران_تسلیت #ویسگون #وی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط