{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا بجای اینکه درک کنین ترک میکنین 🖤😔

چرا بجای اینکه درک کنین ترک میکنین 🖤😔
دیدگاه ها (۰)

واقعیت🙂💔

دارم طاوان میدم🥺💔

الان گریه میکنم 😭

چرا؟

بجای اینکه ترامپ ونتانیاهو به درک واصل کنیم بریم مذاکره واقع...

minji is talking🗣: «سلام ...

کاش منو درک کنین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط