{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی کامنت ها یه کلمه بگین سعی میکنم باهاش لاس بزنم

توی کامنت ها یه کلمه بگین سعی میکنم باهاش لاس بزنم
دیدگاه ها (۳۰)

نمیخوام پیج رو سیاسی کنم ولی خدایی جلیلی آدم خوبیه

ایگ؟ زشته به خداکدوم بیشتر بهم میاد؟سولی یا لیسا؟

وایب روکااا

۱_ هستی۲_ نمیدونم۳_ربکا۴_ مایکییی

امروز سعی میکنم ادیت بزنم براتون

امروز توی مکزیک با رئیس جمهور مکزیک دیدار داشتن،میخواین یه س...

بچه ها من دیگه برای ویدیو هام کاور نمیزارم و کم میام اینجا ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط