{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل ذوق یه بچه(؛!

مثل ذوق یه بچه(؛!
#غمگین
دیدگاه ها (۰)

کاشکی مثلاً یه دفعه فردا بیای(:#عاشقانه

یکاری کردی...(:#عاشقانه_دپ

هیچوقت!!!#غمگین #چشم_چران_عمارت

چقدر غمگینه رفتارات (:#تتلو#دپ

پشت دوربین وقتی شکوفه میبینم

اسم رمان=[ستاره‌ای در شب]تعداد= نامعلومخوب بچه هاااااااااااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط