{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسرتش در دلم میماند🥲🫠

حسرتش در دلم میماند🥲🫠
دیدگاه ها (۱۹)

پس ماهم میتونیم🙂🫠(البته دیگه دیره💔)

گزارش کن فشاری کوعنی🤣🤣🤣

بادش تموم شد😂😭❤️

اسم آهنگش چیه؟❤️🛐

حسرتش تو دلم میمونه...

آره حسرتش به دلم موند💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط