{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ta.t.001 80241074

دیدگاه ها (۰)

OXVA

قربونه چشمات برم قشنگ تر از قاصدک

#اَلــسَّــــــــــلامُ_عَــلَــیـــــــکَــــــــــــــــــ...

ام همینجوری یهویی:))و اینکه بگم من نه صدام خوبه و نه ادعایی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط