♨️ ۲ بار نقض آتشبس در یکروز با گرای امریکا و همان معادلههای تکراری
✍وضعیت کنونی نبطیه در محدوده(حی الدیر) که امروز پس حمله رژیم صهیونیستی و ۲ بار نقض آتشبس اتفاق افتاد.
درواقع کافیست امریکا از سرعت مذاکرات راضی نباشد یا آنچه در رسانه میگویند را ایران تایید نکند،بلافاصله از طریق ونس یا روبیو این جمله شنیده میشود که:
" لبنان بخشی از توافق نیست"
و بلافاصله اسرائیل به سمت لبنان شلیک میکند.
دروغ و فریب،اصلیترین بخش مذاکره امریکاییست و اتفاقا خیلی دقیق به آن عمل میکنند.
اگر هزار هزار تفاهم مکتوب یا غیر مکتوب هم با این جماعت بنویسید،
باز با دروغ و فریب مواجه خواهید شد.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
♨️ ۲ بار نقض آتشبس در یکروز با گرای امریکا و همان معادلههای تکراری
✍وضعیت کنونی نبطیه در محدوده(حی الدیر) که امروز پس حمله رژیم صهیونیستی و ۲ بار نقض آتشبس اتفاق افتاد.
درواقع کافیست امریکا از سرعت مذاکرات راضی نباشد یا آنچه در رسانه میگویند را ایران تایید نکند،بلافاصله از طریق ونس یا روبیو این جمله شنیده میشود که:
" لبنان بخشی از توافق نیست"
و بلافاصله اسرائیل به سمت لبنان شلیک میکند.
دروغ و فریب،اصلیترین بخش مذاکره امریکاییست و اتفاقا خیلی دقیق به آن عمل میکنند.
اگر هزار هزار تفاهم مکتوب یا غیر مکتوب هم با این جماعت بنویسید،
باز با دروغ و فریب مواجه خواهید شد.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
- ۸۲۹
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط