{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفتm

تو بمونی یا نمونی دلم از دست رفتm
دیدگاه ها (۰)

یکی دلش رفت برات بیا ببین چه حالیه\/\/

من اگه کسی رو داشتمدیگه دربه در نبودمباغمو غربت و اندوهدیگه ...

وقتی دیدمت چقدر به دل نشستیm

لحظه ای که دیدمت عاشق و دلباختت شدمm

حق کلی اتفاق‌های قشنگ تو راه فالو کن تا جا نمونی✨️

دوباره چالش داریممم😍بدو جا نمونی😇تو پیوی یا کامنتا منتظرم 😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط