{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی با توام تمامش ، ذره ذرش برام خوشگذرونی و لبخند و خاط

وقتی با توام تمامش ، ذره ذرش برام خوشگذرونی و لبخند و خاطرهاست
میشه خاطره های بیشتری باهم بسازیم ؟
دیدگاه ها (۱)

واقعا نمیدونم بقیه چطور باید متوجه بشن من همیشه میخندم همیشه...

آری زیبا ....

چی میشه اگه بعد این تولدت باهم تولد سال دیگه رو جشن بگیریم ؟

شب یه آرامشی داره که هیچ جای دنیا نیست ....

دینگ یوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط