{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ تنها زندانی که همه ی زندانیان آن بیگناهند...

دیدگاه ها (۵)

✲ آخر داستان جذاب تر از این نمی شد... :)

✲ آزادیـــ میـخوامــ... 👇

✲ اینجا جای ما نیست...

✲ خودم سرنوشتمو تعیین میکنم...

در زندانی که خود کردم بر خود ان را جهنم از عذاب حرف میزنم.

ولی حیوانات کلا یه نوع تراپی دیگه ان...🍀💆🏻‍♀️

(سناریو دازی ) علاقه نا به جا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط