{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول خودت

اول خودت
دیدگاه ها (۰)

🤌🏻

فقط آبی میتونه احساساتمو بیان کنه🌠

ولی اون دو نفر🫠

این رسمش نبود رفیق

اینو هیچوقت یادت نره،تو این دنیا آخرش خودت میمونی و خودت ......

خودت میمینونی و خودت🥲

#خودت باش #باخدای خودت #ایران #

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط