{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه ما چطوری بدون شما خوشحال باشیم؟😭🫠

اخه ما چطوری بدون شما خوشحال باشیم؟😭🫠
دیدگاه ها (۴)

من لیاقت این تنهایی رو دارم...:)

مثل اینکه موقع مرگم تنهام...:)))قدر همو بدونیم خاک بگیره پس ...

😂😂😂🤞🏻

یه حسی بهم میگه قراره خیلی زود این اتفاق برام بیوفته🙃🥀

پدرمن اخه چطوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط